NL  DE
 

Hoge(re) respons op actiematige e-mail

Een duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak in een e-mailbericht als u extra nadruk wilt leggen op uw boodschap, zonder direct af te leiden van uw andere nieuwsberichten.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan een productintroductie, een uitnodiging voor een evenement of beurs, waarvoor uw klanten zich moeten inschrijven inschrijven, of een kortingsactie. We zien in de praktijk dat deze berichten vaak in een standaard nieuwsbriefopmaak worden meegenomen en hierdoor niet goed tot hun recht komen of opvallen tussen de andere berichten.

[Het product in de spotlight. Geen afleiding en een duidelijke boodschap dragen bij aan een optimale conversie]

Bij actiematige inzet van e-mailmarketing scoort gebruik van een afwijkende opmaak duidelijk beter. Belangrijke prestatie-indicatoren als openingspercentage, geklikte links en de uiteindelijke conversie zijn significant hoger. Het spreekt voor zich dat de (landings)pagina waarnaar u verwijst in de e-mailcampagne qua verwachtingswaarde moet overeenkomen met de boodschap, die in de e-mail wordt gecommuniceerd.

Wilt u er zeker van zijn dat u de mogelijkheden van uw e-mailmarketingcampagnes optimaal benut? Maak dan vrijblijvend een afspraak om samen uw campagnes te evalueren.

Nieuwsberichten

Voordelen van een e-mailmarketingkalender

Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..

Hele artikel lezen

Hoge(re) respons op actiematige e-mail

Een duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..

Hele artikel lezen

E-mailmarketing in crisistijd, belangrijker dan ooit

E-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.

Hele artikel lezen

Emailmarketingcampagnes met impact

Emailmarketing campagnes met meer impact.

Hele artikel lezen

separator_right Alle nieuwsberichten

Digital Herald Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf op de hoogte!




Volg ons op Twitter

X