Hoge(re) respons op actiematige e-mailEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak in een e-mailbericht als u extra nadruk wilt leggen op uw boodschap, zonder direct af te leiden van uw andere nieuwsberichten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een productintroductie, een uitnodiging voor een evenement of beurs, waarvoor uw klanten zich moeten inschrijven inschrijven, of een kortingsactie. We zien in de praktijk dat deze berichten vaak in een standaard nieuwsbriefopmaak worden meegenomen en hierdoor niet goed tot hun recht komen of opvallen tussen de andere berichten. [Het product in de spotlight. Geen afleiding en een duidelijke boodschap dragen bij aan een optimale conversie] |
Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..
Hele artikel lezenEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..
Hele artikel lezenE-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.
Hele artikel lezenEmailmarketing campagnes met meer impact.
Hele artikel lezenVolg Digital Herald op Twitter |