NieuwsVoordelen van een e-mailmarketingkalenderFeestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen met communicatie richting je doelgroep. Het opstellen van een e-mailmarketingkalender helpt je rekening te houden met deze dagen. Door hier op in te haken of door deze periodes juist te vermijden. Lees meer »Hoge(re) respons op actiematige e-mailEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak in een e-mailbericht als u extra nadruk wilt leggen op uw boodschap, zonder direct af te leiden van uw andere nieuwsberichten. Lees meer »E-mailmarketing in crisistijd, belangrijker dan ooitU als marketingverantwoordelijke staat onder grote druk. Nu is dus het juiste moment om aan e-mailmarketing te denken. Relatief goedkoop, goed meetbaar en effectief middel mits het op de juiste manier wordt gebruikt. Waar moet u dan zoal op letten? Lees meer »Opgelet: nieuwe Code E-mail van krachtVanaf 1 januari 2012 gaat er een nieuwe Code E-mail in werking waardoor u op een extra aantal zaken moet letten wanneer u Digital Herald gebruikt. Vernieuwde versie Digital Herald in gebruikDe nieuwste versie van Digital Herald is inmiddels door onze klanten in gebruik genomen. Lees meer »Digital Herald heeft een nieuwe websiteDigital Herald heeft vanaf 4 maart een nieuwe website! En niet alleen de website is vernieuwd, maar ook ons e-mail marketing systeem heeft een nieuwe versie. Lees meer »Zorg dat uw nieuwsbrief leesbaar blijftDigital Herald test en corrigeert uw ontwerpen daar waar nodig om er voor te zorgen dat uw nieuwsbrief er in alle programma's hetzelfde uit ziet. Lees meer »Digital Herald en Social MediaZit u ook op Twitter? Maak uw doelgroep hierop attent door een koppeling te maken naar deze pagina's vanuit uw nieuwsbrief. Lees meer » |
Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..
Hele artikel lezenEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..
Hele artikel lezenE-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.
Hele artikel lezenEmailmarketing campagnes met meer impact.
Hele artikel lezenVolg Digital Herald op Twitter |