Het personaliseren en segmenteren van emailU bepaalt zelf welke informatie u van uw contacten wilt opslaan in de adressenlijst. Maak zoveel extra velden aan als u wilt (bijvoorbeeld geslacht, interesses, bedrijfsnaam of beroepsgroep). Deze velden kunt u vervolgens gebruiken om uw adressenlijst automatisch te segmenteren of om uw nieuwsbrief te personaliseren. SegmenterenZo kunt u enkel de personen van uw adressenlijst aanschrijven die bij bedrijf X werken, of personen die vooral geïnteresseerd zijn in het specifieke product wat u op dat moment in de aanbieding hebt. PersonaliserenMensen weten graag met wie ze zaken doen. U kunt eenvoudig het rendement van uw nieuwsbrief verhogen door uw campagne persoonlijk aan de ontvanger te richten. Met een aanhef met voor- of achternaam, of ander slim gebruik van de extra informatie die u over een klant heeft, maakt uw e-mailbericht een veel persoonlijker indruk. |
Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..
Hele artikel lezenEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..
Hele artikel lezenE-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.
Hele artikel lezenEmailmarketing campagnes met meer impact.
Hele artikel lezenVolg Digital Herald op Twitter |