Anti-spambeleidOnder spam wordt verstaan: e-mail die in bulk en ongevraagd wordt verzonden. Ongevraagd betekent dat de ontvanger van de e-mail niet vooraf aantoonbare, expliciete en op elk moment intrekbare toestemming voor de verzending van de mailing heeft verleend. Bulk houdt in dat de e-mail deel uitmaakt van een grotere hoeveelheid e-mails die elk substantieel identiek zijn. Een e-mail is pas spam als aan beide criteria wordt voldaan. Digital Herald BV gaat bewust om met de verantwoordelijkheid van een goed e-mailbeleid. Zo dragen wij er zorg voor dat de ontvangers van uw nieuwsbrieven of campagnemailings zich ten alle tijde zelfstandig kunnen in- en uitschrijven. Ook hanteren wij bevestigingsmethodes (opt-in) om er zeker van te zijn dat personen niet ongevraagd aan uw adreslijst worden toegevoegd. Hier zijn echter wel enkele uitzonderingen op. U mag als bedrijf of organisatie consumenten en bedrijven berichten sturen wanneer:
In het document hieronder vindt u onze volledige anti-spam policy: |
Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..
Hele artikel lezenEen duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..
Hele artikel lezenE-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.
Hele artikel lezenEmailmarketing campagnes met meer impact.
Hele artikel lezenVolg Digital Herald op Twitter |